e-mail sitemap content strona główna

Podgląd RSS


seo24.com.pl - Marketing internetowy seo24.com.pl - Marketing internetowy

http://www.seo24.com.pl/rss.xml



Pozycjonowanie - Indeksacja strony www
Indeksacja strony to złożony proces dodawania elementów danej strony internetowej do bazy wyszukiwarki. Podczas indeksacji witryny pod uwagę jest bardzo wiele czynników i elementów całego serwisu. Dokładny proces dodawania strony www do indeksu to tajemnica pilnie strzeżon


Pozycjonowanie - SEO PR - optymalne public relations w Sieci
SEO PR, czyli doskonałe połączenie technologii i słowa dla spopularyzowania firmy, marki, produktu, usługi, zdarzenia czy nawet jakiejś osoby, jest dziś nie tylko modną usługą. to integralna część internetowego public relations i sprawdzony sposób na zwiększenie oglądalności s


Pozycjonowanie - Literatura i E-booki
Pozycjonowanie dla początkujących Kto jeszcze chce wiedzieć, jak wypozycjonować stronę internetową na pierwsze miejsce w Googlach? Bardzo ważna jest prosta i przejrzysta budowa stron. Dlatego powinniśmy wykorzystywać wszystkie możliwości CSS. Najlepiej jest tworzyć strony www nie posłu


Pozycjonowanie - Dobór słów kluczowych
Pozycjonowanie – dobór słów kluczowych Jedną z najważniejszych rzeczy w skutecznym pozycjonowaniu, jest dobranie optymalnych słów kluczowych. Słowa kluczowe, to słowa bądź frazy, na które chcemy aby nasza strona pokazywała się wysoko w wyszukiwarkach. W


Pozycjonowanie - Słownik SEO
Alt - alternatywny opis obrazków. Nie powinien on być przesycony słowami kluczowymi, tylko ma opisywać zawartość obrazka. Anchor text - tekst wyświetlający się jako link, znajdujący się pomiędzy znacznikami . Umieszcza się w nim słowa kluczowe, pod którymi strona jes


Pozycjonowanie - Narzędzia do pozycjonowania
Podczas procesu pozycjonowania strony bardzo często nadmiernie koncentrujemy się na danej frazie/słowie niemal codziennie sprawdzając pozycję witryny w wyszukiwarce dla tego klucza. A może się okazać, że dla innej atrakcyjnej frazy pozycja naszej strony jest bardzo wysoka. Tyle, że o


Pozycjonowanie - Optymalizacja serwisu
Optymalizacja witryny polega na odpowiednim ułożeniu oraz ustawienie w odpowiednie miejsca słów kluczowych. Wyszukiwarki biorą pod uwagę częstotliwość słów kluczowych czyli liczbę powtórzeń danego słowa, gęstość słów kluczowych czyli procentowy wskaźnik


Pozycjonowanie - Jak działają wyszukiwarki?
Wyszukiwarka składa się z czterech podstawowych elementów:1. Pająk (Spider, Crawler),Spider czyta tekst na stronie internetowej tak jak przeglądarka. W przeciwieństwie jednak do przeglądarek czyści kod ze znaczników html. Oczywiście jednak bierze pod uwagę najbardziej interesu


Pozycjonowanie - Co to jest pozycjonowanie?
SEO (Search Engine Optimization) - to szereg czynności prowadzących do wypromowania serwisu, bądź strony internetowej, dla odpowiednio wybranych i opracowanych słów kluczowych, w różnych wyszukiwarkach takich jak Google czy Yahoo, oraz katalogach internetowych. Pozycjonowanie jes


Marketing - Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
Pierwsza książka polskiego autora, która tak kompleksowo opisuje indeksowanie w wyszukiwarkach. Zawiera również wiele sposobów na podniesienie strony. Źródło: helion.pl Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do


Marketing - Google Advertising Professional
Stwórz swój biznes. Zdobądź uznanie Google. Zarabiaj więcej pieniędzy. Program Google Advertising Professional jest skierowany do osób zarządzających już lub chcących zarządzać wieloma kontami klientów AdWords. Program oferuje bezpłatną pomoc w skutecznym zarz


Marketing - Literatura i E-booki
Marketing internetowy w praktyce Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie. Internet to Klondike XXI wieku Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka Marketing inte


Marketing - Co to jest e-marketing?
E-marketing znany także pod nazwą Marketing internetowy to używanie internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się tzw. reklama pay per click, reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklam


Marketing - Rodzaje e-mail marketingu
Doświadczeni internauci potrafią rozpoznać większość przesyłek spamerskich, i choć nie wiedzą co można z nimi zrobić, gdzie zgłosić (i że w ogóle można to zgłosić), potrafią w większości przypadków odróżnić przesyłkę reklamową od zwykłego SPAMU. Z dru


Marketing - Skuteczny e-mail marketing
Kampania e-mailingowa ma mnóstwo zalet. E-mailing to bardzo niskie koszty dotarcia do klientów, łatwo zmierzyć jego efekty i można go skierować do precyzyjnie wybranej grupy. Tylko, co zrobić, żeby akcja e-mailingowa była skuteczna? Poniżej znajdziesz 10 sprawdzonych wskaz&oacu


Marketing - Proces strategicznego planowania marketingowego
Źródło: Hooley G., Saunders J., Piercy N., Marketing Strategy and Competitive Positioning, Prentice Hall, London, 2004


Marketing - Rodzaje reklamy internetowej
1. Strona www (witryna) - jest podstawowym medium informacyjnym w Internecie. Inne formy reklamowe są zawsze powiązane z witryną a w zasadzie bez niej nie mogłyby istnieć.Na stronie www zawarte są wszelkie szczegóły dotyczące działalności danej firmy. Witryna posiada olbrzymią prz


Public relation - Co ludzie powiedzą ?
Co ludzie powiedzą? Rola imprez promocyjnych w działaniach PR Żyjąc w czasach nazywanych wiekiem informacji, która zaczęła być traktowana jako dużej wartości towar, coraz większe znaczenie ma to, co mówią o nas inni, jak oceniają naszą działalność, czy zechcą być


Public relation - Competitors Relations
COMPETITORS RELATIONS - narzędzia relacji firma a jej konkrencjaW przypadku PR mamy do czynienia jedynie z czystą konkrencją , gdyż jakiekolwiek działania na niekożyść konkurencji nie są zgodne z założeniami Public Relations.Narzędzia relacji firma - konkurencja:Spotkania na


Public relation - Customers Relations
CUSTOMERS RELATIONS - narzędzia relacji firma - klient NARZĘDZIA INTERNETOWE PR WYKORZYSTYWANE W RELACJI Z KLIENTEM Do uzyskiwania informacji:1. Formularz internetowy 2. Ankieta wysyłana e - mailem Do przekazywania informacji1. E - ziny, czyli maile informacyjne, wysyłane


Public relation - Media Relations
Media relations to jedno z głównych narzędzi używanych w pracy z klientami. W obręb usług media relations wchodzi utrzymywanie w imieniu klienta relacji z mediami a także kompleksowa obsługa przebiegu wymiany wiadomości pomiędzy organizacją komunikującą i mediami. Medi


Public relation - Działania Public Relations w Internecie
E - MAILNajczęściej wykorzystywanym narzędziem internetowym PR w świecie XXI wieku jest poczta elektroniczna. Z obliczeń wynika, że rocznie wysyłanych jest około 350 miliardów komercyjnych e - maili. Szybkość przekazywania wiadomości, jaką gwarantuje poczta elektroniczna jest ni


Public relation - Cele Public Relations
CELE PUBLIC RELATIONSCele PR możemy podzielić na następujące grupy:· CELE OGÓLNE (uniwersalne) - mogą być wykorzystywane przez wszystkie typy organizacji. Możemy do nich zaliczyć min. Utrzymywanie zaufania, kształtowanie wizerunku i opinii, uzyskiwanie poparcia.· CELE O


Public relation - Reklama a Public Relations
REKLAMA A PUBLIC RELATIONSReklama PRZEKAZ WIZULANY- siła reklamy tkwi w obrazie. Słowa schodza na plan dalszy, istattna staje się przedstawiana sytuacja a wniej np. polecany produkt. Stawia się na humor, ciekawa metaforę danej usługi, produktu czy instytucji.NISKA WIARYGODNOŚĆ- w


Public relation - Czarny public relations
Czarny PR - antyreklama. Zbiór czynności, pewnego rodzaju posunięć, które prowadzą do wyeliminowania przeciwnika (może to być przeciwnik polityczny bądź konkurencyjna firma).Czarny PR ma za zadanie przedstawić konkurencje w negatywnym świetle w oczach potencjalnych klient&o


Public relation - Modele PR
Modele public relations to sposoby uprawiania PR przez daną organizację lub specjalistę. Powstały na podstawie obszernego materiału historycznego i analizy współczesnej praktyki PR. Poszczególne modele różnią się celem, naturą komunikowania, związkami między uczestni


Public relation - Public Relations - definicja
Zarówno termin public relations, jak i jego zastosowania w praktyce, pojawiły się już na początku XX wieku w USA, jednakże nawet tam zastosowanie oraz pojęcie public relations nie SA rozumiane jednoznacznie.Dziedzina ta łaczy w sobie elementy wielu nauk( min, socjologii, ekonomii


Public relation - Co to jest Public Relations
Zarówno termin public relations, jak i jego zastosowania w praktyce, pojawiły się już na początku XX wieku w USA, jednakże nawet tam zastosowanie oraz pojęcie public relations nie SA rozumiane jednoznacznie.Dziedzina ta łaczy w sobie elementy wielu nauk( min, socjologii, ekonomii, psy


Wiadomości ogólne - Jak budować linki
Budowa linków. W jaki sposób budować linki? Najważniejszym elementem linku jest ‘archor text’ – inaczej tekst znajdujący się między znacznikami: <a href=””> ACHRO TEXT </a>. Tak napisany tekst na twojej stronie zostanie wyświet


Wiadomości ogólne - Cel zawsze uświęca środki?
Cel zawsze uświęca środki?Pozycjonowanie nie jest niczym nowym. Internetowi spece od dawna wiedzą, co i jak zrobić, by strona danej firmy była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Prześcigają się w nowych technikach i ich efektywności. Jedne są etyczne, inne - nieco mniej. Dla jednych


Wiadomości ogólne - Jak wykorzystać Internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy?
Jak wykorzystać Internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy?To pytanie nasuwa się każdej, zorientowanej na osiągnięcie sukcesu firmie. Internet, jako potęga medialna jest aktualnie najszybciej rozwijającym się medium, które przyciąga odbiorców w każdym wieku, o niezwykle


Wiadomości ogólne - Reklama permanentna na przykładzie
Reklama permanentna na przykładzie http://www.milliondollarhomepage.com/ Reklama, jako narzędzie służące przekonaniu odbiorców do danego produktu, usługi lub/i marki istnieje niemalże od czasów starożytnych. Od tego momentu znacznie zmieniły się nośniki reklamy, a ona


Wiadomości ogólne - Wirtualny asystent nową siłą serwisów
Zbudowanie fajnej witryny firmowej wymaga sporo wysiłku. Wykorzystanie przyjaznych użytkownikom i wyszukiwarkom technologii, zadbanie o odpowiednią oprawę graficzną, zgromadzenie niezbędnych informacji o firmie, jej ofercie, zaletach współpracy - to tylko niektóre elementy tworz


Wiadomości ogólne - Kampanie SEM - długie czy krótkie
Kiedy warto realizować krótkie szybkie kampanie linków sponsorowanych, a kiedy wręcz przeciwnie – skupiać się na działaniach długookresowych? Jakie są plusy i minusy jednej i drugiej strategii? Oczywiście wpływa na to wiele indywidualnych czynników, ale… o


Wiadomości ogólne - Google Insight for Search
Narzędzie Google, dzięki któremu możemy zapoznać się z najczęściej wyszukiwanymi frazami (z uwzględnieniem danych demograficznych).Google Insight for Search pozwala sprawdzić najpopularniejsze wśród zapytań wyszukiwarkowych frazy – w danej kategorii tematycznej (np. In


Wiadomości ogólne - Narzędzie propozycji słów kluczowych
Google pokazuje liczby Proszę Państwa. :) Korzystając ze zmodyfikowanego właśnie narzędzia propozycji słów kluczowych (czy to na potrzeby działań SEO czy SEM) można poznać między innymi:- liczbę wyszukiwań słowa czy frazy w ostatnim miesiącu,- średnią liczbę wyszukiwań sł


Wiadomości ogólne - Co ludzie powiedzą? Rola imprez promocyjnych w działaniach PR
Żyjąc w czasach nazywanych wiekiem informacji, która zaczęła być traktowana jako dużej wartości towar, coraz większe znaczenie ma to, co mówią o nas inni, jak oceniają naszą działalność, czy zechcą być odbiorcą naszych usług i polecać nas innym. Uniwersalna jest praw


Wiadomości ogólne - Hooop do góry - w wyszukiwarkach!
Wiesz pewnie, że aby promować swoją stronę internetową w wyszukiwarkach potrzebujesz linków. Linków z innych stron, które kierowałyby roboty wyszukiwarek (i/lub użytkowników) do Twojej strony. Wydaje się to takie proste. Najlepiej jednak, by linki te pochodziły z


Wiadomości ogólne - Reklama internetowa SEM przyszłością
Rynek prasy kurczy się. Spadają nakłady dzienników codziennych. Jest to ogólnoświatowa tendencja. W związku z tym zjawiskiem, spadek wydatków na reklamę w prasie jest nieunikniony. Badania wykazały jednak, że odbiorców wiadomości nie ubywa. Znajdują je oni jedna


Wiadomości ogólne - Wyszukiwarki - kompendium wiedzy
Google króluje wśród wyszukiwarek, jednak w Sieci tego typu serwisów jest mnóstwo. Warto z nich korzystać, bo potrafią pozytywnie zaskoczyć. Według firm badawczych Hitwise i com-Score, internauci na całym świecie wpisują co minutę do wyszukiwarek około 1,5


Wiadomości ogólne - SEO czy PPC - co jest skuteczniejsze?
W internetowych serwisach informacyjnych dość często pojawiają się dyskusje na temat tego, która forma działań e-marketingowych jest skuteczniejsza - SEO czy PPC, ale pytanie wciąż pozostaje otwarte… I bardzo dobrze! Nie da się bowiem jednoznacznie odpowiedzieć na tak postaw


Wiadomości ogólne - SEO poradnik jak budować adresy URL?
W jednej z naszych wcześniejszych notek zastanawialiśmy się, czy umieszczenie słów kluczowych w adresie URL pomaga w pozycjonowaniu - w tym wpisie postaramy się nieco rozwinąć temat optymalizacji struktury adresów URL.Na początek warto zadać sobie pytanie - czy forma adresu UR


Wiadomości ogólne - Pozycjonowanie 2.0 - nowy wymiar SEO
Tak jak Internet ostatnimi czasy skupia się na serwisach społecznościowych tworzonych w większości przez użytkowników (tzw. Web 2.0.), tak i pozycjonowanie zmierza w podobnym kierunku przyjmując miano SEO 2.0.W dużym skrócie, SEO 2.0. ma na celu zaangażowanie internautó


Wiadomości ogólne - Nieetyczne sposoby pozycjonowania
Nieetyczne - co tak naprawdę w branży pozycjonowania jest nieetyczne. Wiele wyszukiwarek ingerencje w indeksację strony już nazywa nieetycznym i zabronionym procesem. W takim razie sam fakt pozycjonowania powinien być zabroniony. Wyszukiwarka np. Google z założenia okresliła, że wartość


Wiadomości ogólne - Nieetycznie sposoby pozycjonowania
Nieetyczne - co tak naprawdę w branży pozycjonowania jest nieetyczne. Wiele wyszukiwarek ingerencje w indeksację strony już nazywa nieetycznym i zabronionym procesem. W takim razie sam fakt pozycjonowania powinien być zabroniony. Wyszukiwarka np. Google z założenia okresliła, że wartość s


Wiadomości ogólne - Agencje SEM czy interaktywne - kto pierwszy podbije świat?
Komu bliżej do wielkiego świata? Kto szybciej osiągnie owe niedoścignione jak do tej pory światowe standardy? Agencje interaktywne... czy może SEMowe? Dziś wydaje się, że te drugie wypadają nieco lepiej...Cube Group otworzył właśnie swój litewski oddział, Performance Media


Wiadomości ogólne - Usuwanie BAN-a z Google
Zablokowanie twojej strony i nie pojawianie się jej w wynikach wyszukiwania może nastąpić po stosowaniu zabronionych praktyk, które mogłyby zwiększyć twoją pozycję w rankingu, tj. ukryty tekst, ukryte linki, cloacking, niedozwolone przeniesienia (redirecty). Jak teraz sprawić, aby t


Wiadomości ogólne - Pozycjonowanie stron - dobór słów kluczowych
Pozycjonowanie strony internetowej zwykle zaczyna się od doboru słów kluczowych. Pomijam optymalizację strony, jako etap poprzedzający pozycjonowanie. Analizując zapytania ofertowe oraz dyskusje na forach internetowych doszedłem do wniosku, że warto przekazać właścicielom stron kilk